• Prekės siunčiamos per kurjerius, su pristatymu į namus.
  • Apsipirkimo eigoje sužinosite prekės pristatymo kainą Lietuvoje. Prekių pristatymo kaina skiriasi pagal skirtingas prekes. Galioje „krepšelyje“ brangiausiai pristatomos prekės kaina.
  • Pirkdami prekes mūsų E-parduotuvėje, didžiąją daugumą prekių gausite per 3-10 darbo dienų. Prekes, gaminamas pagal individualius užsakymus, pagaminsime bei pristatysime per 5 - 20 darbo dienų. Užsakomas prekes iš gamintojo pristatysime per 5 - 90 darbo dienų. Orientacinis prekių pristatymo terminas nurodytas šalia kiekvienos prekės. Jei tokios prekės šiuo metu neturime, apie pristatymo terminą Pirkėjas bus informuotas papildomai, jo nurodytais kontaktais.
  • Prekės pristatomos Kliento nurodytu adresu. Prekės siuntėjas arba pardavėjo partneris -Siuntų tarnyba, informuoja Klientą apie prekių pristatymą el. paštu, arba užsakyme nurodytu telefonu siunčiant SMS žinutę.
  • Tais atvejais, kai stambiagabaritinės prekės pristatomos į namus, jos pristatomos tik iki Pirkėjo namo. Prekių užnešimas į namą (butą) į pristatymo kainą neįeina.
  • Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  • Kai dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių kurjeris neturi galimybių pristatyti prekes, jis papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Kitu atveju, Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos Pardavėjui, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių ne pristatymo laiku. Be to, Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  • Klientas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją telefonu +37068888695 arba elektroniniu paštu: info@zidiniumeistrai.lt jeigu siunta pažeista.
  • Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
  • Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai UAB „Židinių meistrai“.